Вівторок, 06.12.2016, 13:14
Комунальна установа
 Сумська загальноосвітня школа
I-III ступенів №27,
м. Суми, Сумської області



Наше опитування
Загальний стаж вашої педагогічної діяльності?
Всього відповідей: 107
Сайт в каталогах
Закладки
Статистика
Block title
Форма входу

Структура

Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління,

треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
А. Барбюс

         Мета виховної роботи школи – побачити й виховати в кожному учневі Людину. Порядну, добру, інтелектуально розвинену, патріота рідної держави, творчу, небайдужу до навколишнього світу. Людину, якою можна пишатися, яка гідно пройде з високо піднятою головою через усе життя. Виховати таку людину непросто : тут замало знати сучасні технології й методики навчання та  втілювати їх у практику. Найголовніше – треба бачити в кожній дитині Особистість, якою вона вже є, і Людину, якою вона стане.

        Концепцію системного підходу до виховання А.С. Макаренко характеризує так: "Справжня суть виховної роботи... полягає зовсім не у ваших розмовах з дитиною, не в безпосередньому вашому впливові на дитину, а... в організації життя дитини ”.

       Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, статуту навчального закладу. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору. В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого ставлення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя. Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих. Виховання передбачає  глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

Виховна проблема, над якою працює заклад у 2016-2017 навчальному році:

 «Забезпечення сприятливих умов для формування та самореалізації

творчої, соціально активної і самодостатньої особистості учня»

      Мета виховання:  створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Система виховної роботи школи базується на взаємодії школи, батьків і вчителів

Основні напрямки виховної роботи

           

             

           

           

        В області формування виховної системи школи зроблено:

  • Сформовано методичне об’єднання  класних керівників (систематично проводяться наради класних керівників, виховні години з  учнями, проводиться збір і аналіз методичного матеріалу, надається методична допомога класним керівникам).
  • Створено раду учнівського врядування школи (сформований як виборний орган, розподілено обов'язки членів учнівської ради, робота ведеться за напрямками).
  • Створена система додаткової освіти (учні школи відвідують секції та гуртки).
  • Сформовано шкільні традиції проведення заходів: День знань, День учителя, Новорічні свята, 27-а  має таланти,  Міс Осінь, День захисника Вітчизни, Я – україночка, Козацькі забави, святковий концерт до 8 Березня, конкурс патріотичної пісні, День Перемоги, Останній дзвоник, Випускний вечір, проведення предметних та тематичних тижнів, місячників).
  • Встановлено зовнішні зв'язки з соціальними партнерами.
  • Робота класних керівників спрямована на щоденне виховання учнів, турботу про їх здоров'я, пропагування здорового способу життя, позаурочну діяльність, активну екскурсійну роботу, організацію чергування класів по школі, контроль за пропусками учнями  уроків, корекцію поведінки учнів «групи ризику», співпрацю з батьками учнів.
  • Працюють батьківські комітети класів і школи, обрані коллективами батьків.
  • Застосовуються принципи педагогічного впливу: поваги до учня, розуміння і прийняття душевного стану дитини, розкриття мотивів скоєних вчинків, зацікавленість у долі вихованця, доброзичливе ставлення, педагогічна підтримка.
  • Використовуються такі прийоми роботи з учнями: прояв доброти й уваги, заохочення дитини, авансування особистості, прощення, порука, організація успіху в навчанні, очікування кращих результатів, переконання, моральна підтримка і зміцнення віри у власні сили, пробудження гуманних почуттів, активізація потаємних почуттів вихованця, констатація вчинку,зовнішня опора на правильну поведінку, допомога психологічної служби школи.

Робота гуртків

Гунбіна С.І.

 Шкільна газета

"Параграф-27"

Кривошеєва М.О. 

 «Мандрівник»

Ботвінко Ю.В.

  «Юні екскурсоводи» 

Лаврик Н.Є.

  «Світ захоплень»

Кривошеєва М.О.

 

Клуб "Євро-27"

Шевченко С.Б.

  «Юний захисник Вітчизни»

Юхта Л.М.

  «Дивосвіт»

Харченко В.Ю.

          вокальний                  ансамбль «Мрія»

 

 

фольклорний ансамбль   "Джерельце"

 

 

ансамбль ложкарів "Забава"

 
   Стіннівки.
1. Пожежна безпека.
2. Свійські тварини - собаки.
3. Правила безпеки з електропобутовими приладами.
4. Наркотики.
5. Залежність.
6. Безпека дітей в Інтернеті.



 
Пошук
Освітні сайти
Фраза дня

Сумська ЗОШ № 27 © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz