Субота, 03.12.2016, 14:47
Комунальна установа
 Сумська загальноосвітня школа
I-III ступенів №27,
м. Суми, Сумської області



Наше опитування
Який клас ви обрали(або збираєтесь обрати)
Всього відповідей: 145
Сайт в каталогах
Закладки
Статистика
Block title
Форма входу

Методичне об'єднання вчителів математики фізики, інформатики

Знання того , якими речі повинні бути , характеризує людину розумну ;
знання того , які вони насправді , характеризує людину досвідчену ;
знання ж того , як змінити до кращого , характеризує людину геніальну

Методичне об’єднання

вчителів математики, фізики, інформатики

Навчально-виховний процес з математики, фізики та інформатики у Сумській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів №27 забезпечують 7 вчителів математики, 2 вчителя інформатики, 2 вчителя фізики.

Із них:

спеціалістів вищої категорії – 5 вчителів

спеціалістів І категорії – 1

спеціалістів ІІ категорії – 3

спеціалістів – 2

Педагоги своєчасно проходять курсову перепідготовку при СОІППО та атестацію педагогічного працівника.

Учителі методичного об’єднання постійно відвідують міські, обласні семінари, всеукраїнські конференції: обмінюються досвідом роботи, знайомляться з новими педагогічними технологіями, обговорюють шляхи підвищення ефективності здобуття учнями знань, аналізують досвід колег школи, міста, області, країни.

У методичній діяльності вчителі використовують різні форми: колективні, групові, індивідуальні. Основними формами роботи методичного обєднання учителів математики, фізики, інформатики є:

- підготовка виступів, позакласних заходів, методичних розробок;

- обговорення актуальних питань;

- взаємо відвідування та обговорення уроків;

- педагогічні читання;

- творчі звіти;

- індивідуальна робота над методичними проблемами, наставництво.

       Математика - цариця всіх наук . Її улюблениця - істина, її вбрання - простота і ясність . Палац цієї володарки оточено тернистими зарослями, і, щоб досягти його, кожному доводиться пробиратися крізь хащі. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований у боротьбі з труднощами, і такому, який свідчить про незвичайну схильність людини до заплутаних, але невичерпних і піднесених розумових насолод.

 ЗАПОВІДІ ВЧИТЕЛІВ КАФЕДРИ

 1. Цікавтесь своїм предметом.

2.Знайте свій предмет.

3.Знайте , яким шляхом можна вивчити те . що вам необхідно . Найкращий спосіб вивчити те , що вам необхідно . Найккащий спосіб вивчити - відкрити самому .

4. Намагайтесь навчити їх думати .

5. Старайтесь навчити їх доводити .

6. Вміти читати по обличчях учнів . Намайтеся побачити , чого вони від вас чекатють , зрозуміти їх труднощі , вміти ставити на їх місце .

7.Не обмежуватися голою інформацією ; прагнути розвивати в учнів визначені навики , потрібний склад розуму і звичку до методичної роботи.

8.Вишукуйте в вашій задачі те , що може згодитися при розв'язуванні інших задач , - за даною конкретною ситуацією , намагайтеся відкривати загальний метод.

9.Не видавайте своєї таємниці зразу - нехай учні спробують вгадати її до того , як ви її розкриєте , - надайте учням самим знайти як можна більше .

10. Користуйтеся нагодою наштовхувати на думку , але не нав'язувати своїх поглядів насильно .

Щоб виховати активну, творчу, духовно багату особистість вчителю потрібно постійно навчатися. Отже, й методична робота має бути спрямована на виховання у вчителів вимогливості до своєї праці, бажання пошуку більш раціональних методів навчання й виховання учнів.

НАПРЯМКИ РОБОТИ КАФЕДРИ:

  • всю роботу спрямувати на вдосконалення методики проведення сучасного уроку, його ефективності та результативності;
  • узагальнення і систематизація навчального матеріалу , закріплення й удосконалення найважливіших навичок і вмінь , що відіграють суттєву роль у розвитку логічного мислення школярів і забезпечують умови успішного вивчення ними суміжних дисциплін;
  •  розвиток в учнів навичок самостійної роботи з підручником , посібниками , таблицями та іншою довідковою літературою як невід'ємною складовою загальноосвітньої підготовки школярів , передумовою активного включення випускників школи в суспільно - виробниче життя країни;
  •  формування в учнів уміння складати задачі , виходячи з практичних потреб , що дасть змогу розвивати розумові здібності учнів , їхнє логічне мислення;
  •  організація роботи в профільних та поглиблених класах класах;
  • на основі особистісного підходу впроваджувати в роботу вчителів інноваційні технології, підвищувати результативність і якість НВП;
  •  працювати над якісною підготовкою випускників до ЗНО-2012;
  •    відпрацювати методику підготовки учнів до олімпіад і конкурсів, працювати з обдарованими дітьми;
  •    при викладанні навчальних предметів об’єктивно оцінювати навчальні досягнення учнів;
  •  використовувати тестові завдання для здійснення тематичного і поточного контролю;
  • поповнювати кабінети методичною літературою, дидактичними матеріалами;
  • знайомитися з передовим педагогічним досвідом і втілювати його елементи у свою роботу; обмінюватися власним педагогічним досвідом з колегами, давати відкриті уроки, виховні заходи;
  • розробка мультимедійних презентацій, електронного супроводу уроків, впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.
Пошук
Освітні сайти
Фраза дня

Сумська ЗОШ № 27 © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz