Субота, 03.12.2016, 14:45
Комунальна установа
 Сумська загальноосвітня школа
I-III ступенів №27,
м. Суми, Сумської області



Наше опитування
Загальний стаж вашої педагогічної діяльності?
Всього відповідей: 107
Сайт в каталогах
Закладки
Статистика
Block title
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Нормативні документи МОН

Щодо атестації педагогічних працівників
До Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України надходять численні звернення педагогічних працівників з приводу вимог атестаційних комісій про надання великої кількості узагальнюючих матеріалів при проходженні атестації.   

Повідомляємо, що згідно із пунктом 3.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі – Типове положення), атестаційна комісія  відповідно до затвердженого графіку роботи  вивчає педагогічну діяльність осіб, які атестуються, шляхом  відвідування  уроків, позаурочних заходів, вивчення рівня навчальних досягнень учнів, з предмета, що  викладає  вчитель, ознайомлення з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов'язків, його участі у роботі  методичних об'єднань, фахових конкурсах та інших заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи, тощо.

Типовим положенням не передбачено написання педагогічними працівниками, які атестуються, звітів про роботу у міжатестаційний період, оформлення папок з документами про результати своєї роботи, планами уроків, методичними розробками, сценаріями виховних заходів та надання відеозаписів уроків й інших відомостей про роботу.

Водночас слід зауважити, що педагогічні працівники, які претендують на присвоєння педагогічних звань «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» повинні мати власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами.

Покладення на педагогічних працівників обов’язків з підготовки зайвих звітів та штучне збільшення паперообігу лише створюють видимість роботи атестаційних комісій і, як правило, приховують неналежну організацію роботи з вивчення  професійної діяльності осіб, які атестуються та відсутність дієвого контролю за організацією навчально-виховного процесу. 

Наголошуємо, що вимоги голів та членів атестаційних комісій про надання педагогічними працівниками, які атестуються, будь-яких звітів про роботу,  є порушенням норм Типового положення. Підготовка та оформлення великої кількості матеріалів призводить до перенавантаження педагогічних працівників, відволікає їх від виконання своїх безпосередніх обов’язків та негативно позначається на якості роботи.

          Доручаємо довести зміст цього листа до відома місцевих органів управління освітою, працівників методичних служб, керівників навчальних закладів, педагогічних працівників та вжити заходів, спрямованих на запобігання незаконним вимогам атестаційних комісій.

Категорія: Нормативні документи МОН | Додав: admin1 (17.01.2013)
Переглядів: 212 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Освітні сайти
Фраза дня

Сумська ЗОШ № 27 © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz